keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Kirjoitusharjoitukset Haaveet ja Dialogi

Törmäsin kirjoitus harjoitukseen omista haaveista ja tavoitteista ja mikä estää saavuttamasta ne ja mitä asialle voisi tehdä.
Itse haaveet ovat oma lukunsa, mutta listasin kaikki niiden toteutumista estävät syyt. Lista ei ole kovin pitkä, samat syyt näyttävät olevan esteenä kaikille haaveilleni ja toiveilleni:
-Rahanpuute
-Fysikaalinen mahdottomuus, ainakin -nykyteknologian keinoin.

Mitä asioille sitten voisi tehdä? En ole vielä onnistunut ratkaisemaan kumpaakaan.

Dialogi
Siskon poika katseli valokuvia kamerastani. Hän näki tämän kuvan :



Kuvan innoittamina kävimme seuraavan keskustelun:
Siskonpoika: Mikä tuo on?
Minä: Porkkana.
Siskonpoika: Eikä oo!
Minä: Onpas.
Siskonpoika: Se on, ööö, sähköputki.
Minä: Porkkana.
Siskonpoika: Sähköputki.
Minä: Porkkana.
Siskonpoika: Sähköputki.
Minä: Porkkana.
 Siskonpoika: Sähköputki.

Harjoituksessa käskettiin kuvaamaan joku dialogi sanatarkasti. Tätä vuoropuhelua lyhensin hieman, mutta muuten se on suoraan ja sanatarkasti tallennettu.

On mukavaa käydä sukuloimassa ja kohdata omia sukulaissielujaan, jotka keskustelevat samaan tyyliin kuin minä. Kävimme muitakin vastaavanlaisia keskusteluita. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta kommentillasi sekä minua että kanssalukijoita. Kommentit ovat blogin ainoa polttoaine.