maanantai 6. kesäkuuta 2016

Vastakulttuuria


7 kommenttia:

  1. Sinulla on oiva kyky hauskuuttaa näillä napakoilla hengentuotteilla jatka ihmeessä iloksemme!!
    Btw. se on muuten vasta ihan näin itämurteen edustajan vastakultturi-iskulla http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/saako_olla_vihta_vai_vasta ja kaikella usot Sie - huumormielellä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kiva, että joku tykkää. Näitä muuten ei voi oikein väkisin vääntää, ne vaan tullee mieleen yhtäkkiä, ylleensä nukahtamaisillaan ollesa.
      Vai, että vastakulttuurin edustaja, hyvä juttu, että on monenlaista kulttuuria. Minä edustan vihtakulttuuria, vaikka oonki vastarannankiiski.

      Poista
  2. Minäkin olen vihtakulttuurin edustaja. :) Lisäksi myös keinukulttuurin, ei kiikkukulttuurin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :)
      Tuosa minä taas oon kiikkuihimisiä.

      Muutes, tuosta vastarannankiiskestä tuli mieleeni: tiiän kyllä, mikä kiiski on, mutta silti nään aina silimissäni västäräkin.

      Poista
  3. Täällä ilmoittautuu myös yksi vastarannankiiski. Mielenkiintoista oli kun lappilainen isäni oli vihdan kannattaja ja savolainen äitini vastakulttuurin edustaja. :)

    VastaaPoista

Ilahduta kommentillasi sekä minua että kanssalukijoita. Kommentit ovat blogin ainoa polttoaine.